Mumia yang Terbaik ditemui??

Ramai di antara kita telah berkembang pembelajaran mengenai mumia yang luar biasa. Tetapi, bagaimana jika kita dapat melihat mumia yang tidak kelihatan, baik, jadi kering dan seperti boneka? Akhirnya, kita semua mempunyai apa yang kita telah sentiasa mahu: mumia basah.
Krew Road di China yang mencipta dan membuka jalan menemui lombong emas -archaeologically. Kenapa orang Cina kuno telah dikebumikan hanya 6 kaki di bawah permukaan di kawasan yang tidak bertanda ,tiada siapa yang tahu.



Apa yang diketahui ialah bahawa gambar-gambar mumia yang indah ini yang menakjubkan dan menceritakan kisah sejarah. Mumia itu didapati lengkap dengan rambut,bulu mata dan dipelihara dengan baik.


Hanya di bawah 5 kaki tinggi, gadis genit yang memakai pakaian yang indah - masih dalam keadaan sempurna - bersama-sama dengan artifak dan barang-barang.Kerana sifat mahal barang kemas dan barang-barang beliau, mummy era Dinasti Ming ini telah berpangkat penting.



Bandar Taizhou tidak asing untuk mendedahkan mumia cantik. Pada tahun 1979,Dinasti Ming pertama Era mummy telah ditemui di sana, memberi inspirasi pembinaan muzium terkenal di bandar. Dari 1979 hingga 2008, lima lagi ditemui di bandar, semua dalam kubur tidak bertanda.



Walau bagaimanapun setakat ini pemuliharaan mumia terbaik yang pernah datang dari kawasan itu atau sememangnya mana-mana sahaja di dunia. Beliau begitu sempurna utuh kerana yang lembap, keadaan (kekurangan oksigen) anaerobik dia dikebumikan. Ini dipercayai berlaku kemalangan,
yang tidak sengaja dilakukan.
Yang berkata, pembalseman moden tidak diamalkan sehingga beberapa abad kemudian, dengan orang-orang Mesir yang paling ketara untuk proses membuat mumia mereka. Ini persediaan yang mahal yang mati hanya yang dikurniakan kepada individu-individu yang penting.


Cecair coklat terbaru ini dicari direndam dalam adalah punca yang mungkin menyatakan dipelihara. Nampaknya seperti yang kita belajar lebih dan lebih lanjut mengenai hal membuat mumiaa, orang-orang Mesir akan mempunyai sediki tpersaingan, telah memegang pemerintahan di jabatan ini untuk sekian lama dalam imaginasi popular!


0 comment... add one now